بستری روزانه ۳۳۰ بیمار کرونایی در کرمان/ تخت های جنوب و شرق استان رو به تکمیل است
ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: متوسط بستری روزانه در هفته قبل حدود ۳۳۰ بیمار در سطح استان کرمان بوده و شهرستان های جنوبی ما، بم و رفسنجان نیز به صورت جدی افزایش موارد داشته اند. دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” امروز ۱۲ تیرماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور تمامی مسئولان ارشد استان