باید ورود آبهای آلاینده به رودخانههای رشت را به حداقل برسانیم
ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: باید هر چقدر که میتوانیم ورود آبهای آلاینده به رودخانههای رشت را به حداقل برسانیم با این کار میزان آلایندگی در آن رودخانهها کمتر شده و در نهایت باعث مطلوبتر شدن کیفیت آب شرب میشود. علی فتحاللهی امروز در جلسه کمیته سلامت آب شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با