تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 19:02
کد خبر : 79992

وزیر ورزش: کاراته‌کاها با هر نتیجه‌ای در المپیک از نظر ما قهرمانند

وزیر ورزش: کاراته‌کاها با هر نتیجه‌ای در المپیک از نظر ما قهرمانند

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزش در کنار کاراته است و ورزشکاران فارغ از هر نتیجه‌ای که در المپیک کسب کنند، از نظر ما قهرمان هستند. به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان، از اردوی تیم ملی کاراته

وزیر ورزش: کاراته‌کاها با هر نتیجه‌ای در المپیک از نظر ما قهرمانند

وزیر ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزش در کنار کاراته است و ورزشکاران فارغ از هر نتیجه‌ای که در المپیک کسب کنند، از نظر ما قهرمان هستند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان، از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کردند.

در ابتدای این تمرین، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جمع مسئولان ورزش اظهار کرد: تیم ملی کاراته مسیر سخت و دشواری را برای کسب سهمیه المپیک طی کرد. ما بیش از ۲۰ رقابت بین‌المللی را سپری کردیم تا بتوانیم چهار سهمیه المپیک را به دست بیاوریم.

وی افزود: متاسفانه یک سهل‌انگاری ناخواسته از سوی بهمن عسگری موجب شد که یکی از سهمیه‌های ما در بخش آقایان از دست برود. واقعا باعث تاسف است که ورزش ما و کاراته از وجود بهمن عسگری در المپیک محروم شد. عسگری یکی از بهترین، بااخلاق‌ترین و نجیب‌ترین ورزشکاران ما بود که به واسطه یک اشتباه المپیک را از دست داد.

طباطبایی ادامه داد: کل جامعه کاراته متحد و همدل پشت قهرمانان ما هستند تا ان‌شاءالله در المپیک‌ توکیو بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. ظرفیت‌های کاراته بسیار زیاد است و امیدواریم سجاد گنج‌زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشند.

پس از صحبت سرمربیان تیم‌های ملی، ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته مردان، گفت: برای من همیشه منافع ملی در اولویت بوده و با توجه به اتفاقاتی که در تیم ملی مردان افتاد، وظیفه خود دانستم با این‌که سهمیه المپیک را کسب نکردم، در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی افزود: همه ما در کنار سجاد گنج‌زاده هستیم تا او بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشد، موفقیت سجاد گنج‌زاده در المپیک موفقیت همه ماست.

حمیده عباسعلی کاپیتان تیم ملی بانوان نیز در صحبت‌هایش اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به المپیک باید تمام تمرکز خودمان را روی بازی‌ها بگذاریم تا ان‌شاءالله بهترین عملکرد را داشته باشیم. کاراته ما از بهترین‌های جهان است و با نتایجی که در المپیک کسب می‌کنیم این مهم را به اثبات خواهیم رساند.

در بخش پایانی تمرین، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: می دانیم در این دو سال کاراته چه سختی‌هایی را برای کسب سهمیه المپیک متحمل شده است. شما قدم به قدم جلو رفته‌اید و در نهایت موفق شدید سه سهمیه را به‌دست آورید.

وی افزود: امروز در کنار شما حضور پیدا کردیم تا بدانید مجموعه ورزش در کنار شماست و فارغ از هر نتیجه‌ای که در المپیک کسب کنید، تمام کاراته‌کاها از نظر ما قهرمان هستند.

وزیر ورزش ادامه داد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی داشته باشم که با روحیه جوانمردی در خدمت تیم ‌ملی است و این رفتار او موجب شده پورشیب نه تنها برای کاراته بلکه برای کل جامعه ورزش الگو باشد.

سلطانی‌فر در پایان گفت: قلب همه مردم ایران با شماست. بدون استرس و دغدغه در المپیک حاضر شوید و امیدوارم با دعای خیر مردم بهترین عملکرد را داشته باشید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیم و کابل پرتو

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح