تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 2:04
کد خبر : 75569

اخذ رضایت ۹۹درصدی معارضین کنارگذر ۶کیلومتری سرخه

اخذ رضایت ۹۹درصدی معارضین کنارگذر ۶کیلومتری سرخه

ایسنا/سمنان فرماندار سرخه گفت: پروژه کنارگذر ۶ کیلومتری سرخه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. علی محمد مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه در نشست بررسی این پروژه اظهار کرد: طرح کنارگذر جنوبی سرخه به طول ۶ کیلومتر و ۲۰۰ متر در دور دوم سفر ریاست محترم‌جمهوری به استان تصویب شده است. وی ادامه داد: تا کنون ۲

اخذ رضایت ۹۹درصدی معارضین کنارگذر ۶کیلومتری سرخه

ایسنا/سمنان فرماندار سرخه گفت: پروژه کنارگذر ۶ کیلومتری سرخه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

علی محمد مویدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه در نشست بررسی این پروژه اظهار کرد: طرح کنارگذر جنوبی سرخه به طول ۶ کیلومتر و ۲۰۰ متر در دور دوم سفر ریاست محترم‌جمهوری به استان تصویب شده است.

وی ادامه داد: تا کنون ۲ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافته که با این مبلغ یک کیلومتر و ۳۰۰ متر این مسیر از سمت شرق، زیرسازی شده است.

فرماندار شهرستان با اشاره به مطالبه مردم در خصوص تکمیل این پروژه تصریح کرد: بر اساس برآورد ها، ۳۰‌میلیارد تومان‌ اعتبار برای اجرایی شدن این طرح نیاز است.

وی با اشاره به اخذ رضایت کشاورزان و زمین داران پیرامونی این کنارگذر افزود: تلاش ها و زحمات زیادی توسط موثرین، معتمدین، مسئولین شهرستانی و شهری و شورای اسلامی شهر سرخه تحت کمیته ای ویژه این مهم تا به امروز صورت گرفته و رضایت کشاورزان خرده مالک در مسیر طرح جلب شده است.

مویدی زاده اضافه کرد: ۹۹ و نیم درصد رضایت معارضین و صاحبان خرده مالک زمین هایی که در مسیر قرار دارند تا امروز جلب شده است.

وی گفت: پیگیری های ابعاد مختلف طرح و بررسی موانع و مشکلات موجود بر سر راه مسیر اجرایی شدن طرح امروز انجام و ظرفیت های موجود بررسی خواهد شد.

‍  عربی، رئیس شورای اسلامی شهر سرخه نیز گفت: طرح  کنارگذر جنوبی شهر سرخه در این دوره با جدیت و بدون اعتبار پیگیری و طراحی و میخکوبی با هماهنگی راه و شهرسازی انجام شد.

وی با بیان اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، طرح کنار گذر جنوبی سرخه به طول ۶ کیلومتر و ۲۰۰ متر تصویب شد افزود: با اعتبار اولیه ای که برای این طرح در نظر گرفته شد، به طول یک کیلومتر و ۳۰۰ متر زیرسازی شده است.

عربی با بیان اینکه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سرخه به درخواست مردم، موثرین و افراد عمرانی شهر، جلسات متعددی در این خصوص برگزار کرد تصریح کرد: معتقدیم بدون اعتبار و با پیگیری و هماهنگی و همراهی مسئولین امر و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، این طرح قابل اجرا خواهد بود.

رئیس شورای شهر سرخه اظهار کرد: پیگیری ها و ارتباطاتی با بخش خصوصی فعال در سرخه برای در اختیار قرار دادن ماشین آلات برای اجرایی شدن این طرح انجام شده است.

وی اضافه کرد: آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت ماشین آلات شهرداری سرخه نیز برای تقویت و تسریع در اجرایی شدن این کنارگذر استفاده شود.

وی با بیان اینکه از سمت شرق بالغ بر یک کیلومتر و ۳۰۰ متر زیرسازی انجام شده و در مرحله جدید از سمت غربی زیرسازی اجرایی می شود افزود: در بخش کنارگذر غربی سرخه از میدان امام علی تا جاده نظامین، به طول یک کیلومتر و ۵۰۰ تا ۲ کیلومتر زیرسازی اجرایی خواهد شد.

عربی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا با اقدامات خود مسیر را باز کرده تا تملک ها از بین نرود گفت: بیش از اعتبار در نظر گرفته شده توسط دولت، برنامه ریزی های خوب و ویژه ای توسط شورای اسلامی شهر سرخه برای این ‌مهم در دستور کار قرار گرفت و بدون یک ریال اعتبار، تملک زمین این طرح انجام شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح