تاریخ انتشار : جمعه 5 نوامبر 2021 - 20:44
کد خبر : 74719

مبارزه با موادمخدر باید به صورت جنبش درآید

مبارزه با موادمخدر باید به صورت جنبش درآید

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی ، همگانی و به صورت جنبش در آید. حبیب الله خجسته پور 8 تیرماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: امر مبارزه با مواد مخدر شبکه‌سازی و اجتماعی شود تا

مبارزه با موادمخدر باید به صورت جنبش درآید

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی ، همگانی و به صورت جنبش در آید.

حبیب الله خجسته پور 8 تیرماه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: امر مبارزه با مواد مخدر شبکه‌سازی و اجتماعی شود تا آحاد جامعه درگیر مبارزه با این آسیب اجتماعی خانمان سوز شوند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر به صورت جنبش در آید تا آموزش و پرورش، اصحاب رسانه ، معلمان ، مدیران و دیگر اقشار جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر مشارکت حداکثری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه شهدای گرانقدر مبارزه با مواد مخدر در جامعه دارای جایگاه ویژه هستند افزود: برای جانبازان مبارزه با مواد مخدر طلب عافیت می‌کنیم و از درگاه خدای متعال می خواهیم هرچه سریع تر شفای عاجل برای این افتخارآفرینان حاصل شود.

خجسته پور با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضا در استان سمنان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی و دیگر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر دغدغه دارای اهمیتی است و جامعه ما به نوعی به صورت بالقوه در معرض آسیب خانمان سوز اعتیاد قرار دارند.

خجسته پور گفت: مواد مخدر صنعتی در عصر جدید با مواد مخدر سنتی متفاوت است و استعمال کنندگان مواد مخدر صنعتی با کمترین امکانات و بدون آنکه آثار و نشانی از اعتیاد داشته باشند دست به استعلام آن می‌زنند.

وی تصریح کرد: منشاء دور شدن از انسانیت و انجام رفتارهای غیر اخلاقی و بی احترامی به پدر و مادر از اعتیاد سرچشمه می گیرد.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دشمنان با هجمه های فرهنگی، ترویج اعتیاد در بین برخی از هنرمندان و اقشار تاثیر گذار جامعه را نهادینه می کنند و هدف از انجام این فرهنگ سازی های کاذب، الگو برداری نسل جوان و نوجوان از افراد تاثیر گذار جامعه هستند.

وی گفت:‌ گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر مربوط به یک هفته نیست بلکه باید در تمام ماه ها و سال ها برای مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز بکوشیم.

وی تصریح کرد: قبل از مرحله عرضه مواد مخدر ، کارهای پیشگیرانه صورت گیرد و پویش اجتماعی در امر مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز را دخیل شود.

مبارزه با مواد مخدر ، حذف توپ و یار بازی را می طلبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مبارزه با مواد مخدر و کاهش روزافزون آسیب‌های اجتماعی حذف توپ و یار بازی در مسیر زندگی نوجوانان و جوانان را می‌طلبد و حذف توپ بازی برای مقابله با آسیب های اجتماعی به معنای از دسترس خارج نمودن مواد مخدر صنعتی و سنتی از دست جوانان و نوجوان است.

وی خاطرنشان کرد: حذف یار بازی در مسیر زندگی جوانان و نوجوانان در مبارزه با مواد مخدر شناسایی و حذف دوستان ناباب و نااهل از مسیر زندگی فرزندانمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استعلام مواد مخدر صنعتی علائم ظاهری کمتری دارد و جوان و نوجوان با کمترین امکانات در دام شوم اعتیاد گرفتار می‌شود.

خجسته پور تصریح کرد: پیوسته برای مقابله ، پیشگیری و درمان در مسیر مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جدیت مسئولیت های واگذار شده را در گام اجرایی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: علمی کردن مبارزه با مواد مخدر با جدیت دنبال شود چرا که دشمنان ما با استفاده از فناوری های روز و با رویه های تخصصی جوانان ما را به دام‌ شوم اعتیاد می اندازند.

خجسته پور ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی ، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی دارای اهمیت است چرا که اگر برای رفع این آسیب اجتماعی اقدامات لازم و موثر صورت نگیرد به طور قطع این مولفه‌ها تحت تاثیر منفی اعتیاد قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه خانوادگی و اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر خانواده‌ها و مسئولان وظیفه دارند و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد دغدغه مندی ها موثر لازم است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیم و کابل پرتو

8magazine

تزریق سرم در منزل شبانه روزی

عوارض زانوبند زاپیامکس

نگین 100

مشاور کنکور

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح