تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:28
کد خبر : 69201

توصیه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس جمهور منتخب

توصیه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس جمهور منتخب

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود تا رئیس جمهور منتخب فارغ از نگاه سیاسی به سمت تشکیل کابینه‌ای کارآمد و متخصص برای حل مشکلات مردم حرکت کند. به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) بیان

توصیه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس جمهور منتخب

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود تا رئیس جمهور منتخب فارغ از نگاه سیاسی به سمت تشکیل کابینه‌ای کارآمد و متخصص برای حل مشکلات مردم حرکت کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) بیان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات برگ زرین دیگری برای نظام اسلامی به ارمغان آورد. مردم با انتخاب فردی اصلح زمام امور را در اختیار ایشان قرار دادند. از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی می‌کنم. امروز کشور در آغاز یک تحول بزرگ قرار دارد و چشم امید مردم به اتفاقاتی است که قرار است با روی کار آمدن دولت سیزدهم رقم بخورد.
وی در ادامه اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب مسئولیت سنگینی دارد و انتظارات گسترده‌ای نسبت به ایشان شکل گرفته است. آنچه که باعث شد مجلس انقلابی در اقدامی بی‌سابقه نسبت به حمایت از آیت‌الله رئیسی به عنوان فردی اصلح اقدام کند تاکیدات رهبری برای دعوت از حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات با معرفی فردی اصلح از طریق تریبون‌ها و همچنین شرایط خاصی بود که کشور از لحاظ اقتصادی در آن قرار دارد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم شاخص اقتصادی دچار آسیب جدی شد. انتظار می‌رود تا رئیس جمهور منتخب برنامه محتوایی جامع و کاملی که مورد تایید متخصصان می‌باشد را با اولویت اقتصادی ارائه کنند. از سوی دیگر تشکیل کابینه‌ای کارآمد با معرفی نیروهایی متخصص باید در اولویت دولت منتخب باشد. مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت‌ها و برنامه‌های محتوایی کابینه ذره‌ای از منافع ملی کوتاه نمی‌آید. در این صورت شاهد حرکت دولت در مسیری صحیح و بازگشت اعتماد عمومی به جامعه خواهیم بود.
وی در ادامه تاکید کرد: عملکرد دولت در حضور مردم در انتخابات آتی موثر است. انتظار می‌رود با رویکرد غیرسیاسی افرادی شایسته برای تشکیل کابینه به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند. اگر سیاسی بازی بر جریان اقتصاد حاکم شود وضعیت قابل اصلاح نیست. سه عنصر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه اگر با هم هماهنگ نباشند اتفاقات تلخ سال‌های جاری تکرار می‌شود. ثبات در حوزه اقتصادی اولویت اول نظام اسلامی است.
پورابراهیمی در پایان اضافه کرد: اصلاح ساختار بودجه و اصلاح نظام مالیاتی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است و از دولت منتخب انتظار می‌رود در اولین فرصت با همراهی مجلس در این مسیر گام بردارد. رویکرد دیپلماسی اقتصادی و برقراری روابط اقتصادی با کشورهای همجوار از دیگر اولویت‌هایی است که باید دنبال شود.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانلود کتاب انگلیسی

آموزش فتوشاپ در تبریز

نگین فارسی

بانی چاپ

کاشت مو

کفشور استخر

تشک موناکو

آموزش کارشناسی رنگ

قیمت موتور برق

ساخت سردخانه صنعتی

اجاره خودرو

گارانتی ماهان شبکه ایرانیان

کامپیوتر رندرینگ

سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

خرید کامپیوتر رندرینگ

قیمت سیستم رندرینگ

خرید سیستم رندرینگ

قیمت کامپیوتر طراحی

خرید کامپیوتر طراحی

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم طراحی

درج آگهی رایگان

نمایشگرهای لمسی

خرید نهال فندق قم

قیمت کاستیک سودا

عکاسی تولد

بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی

شامپو بدون سولفات مو سریتا

اخبار سلامت

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

 

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

 

 

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

تور کیش

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح