شعب اخذ رای انتخابات در استان اصفهان ۲۰ درصد افزایش می یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با پیشنهاد استان به وزارت کشور، برای انتخابات خرداد ماه حدود ۲۰ درصد افزایش تعداد شعب و صندوق رای گیری خواهیم داشت. حیدر قاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فرایند انتخابات از ۱۹ اسفندماه با دستور وزیر کشور رسما آغاز شد، اما در فرمانداری های شهرستان