رهاسازی آب از سدهای امیرکبیر، لتیان و ماملو/ مردم در اطراف رودخانهها اتراق نکنند
مدیر بهرهبرداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقهای تهران، از شروع رهاسازی آب از سدهای امیرکبیر، لتیان و ماملو در راستای مدیریت و کنترل سیلابهای احتمالی بهاری خبر داد. محمد شهریاری با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به احتمال رگبار و بارشهای سیلآسا در فصل بهار و افزایش حجم