رکورد مصرف آب در کرمانشاه در روز تحویل سال شکسته شد
شهروندان کرمانشاهی در روز تحویل سال، در هر ساعت 24 هزار مترمکعب آب مصرف کردند. علی مرادی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، اظهار کرد: روز تحویل سال ۱۴۰۰ افزایش مصرف آب در شهر کرمانشاه بیش از پیک مصرف در فصل گرما بود، به شکلی که در تابستان ۱۳۹۹ با وجود شیوع