حمایت بهزیستی از کودکانی که بر اثر کرونا بیسرپرست شدند
مدیرکل سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع در استان هشت کودک دو سرپرست خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادهاند و نیازمند حمایت سازمان بهزیستی هستند. نرگس عسگری در خصوص وضعیت رسیدگی به کودکانی که در ایام شیوع کرونا والدین خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست