مسافران؛ ۵۰ درصد تستهای “مثبت” کووید ۱۹ در نوشهر
رئیس شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: ۵۰ درصد مراجعان که آزمایش آنها مثبت شد از مسافران بودهاند. سید رحیم سیدپور در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به افزایش نگران کننده مراجعان مبتلا به ویروس کرونا به مراکز درمانی نوشهر، اظهار کرد: حضور مسافران و عدم رعایت موازین بهداشتی آمار مبتلایان به کرونا را در