خودکشی یک زن تایبادی با قرص برنج
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: زن جوان ۱۵ساله تایبادی که هنوز مدت کوتاهی از زندگی مشترکش نگذشته بود با قرص برنج خودکشی کرد. جواد آفریدون در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: طی یک ماه گذشته متاسفانه دو نفر بر اثر مسمومیت قرص برنج جان خود را از دست دادند، متوفی دیگر