از تکمیل ظرفیت تختهای بیمارستانی در روزهای آینده تا وضعیت وخیم آرامستانها
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روند موارد سرپایی و بستری کرونا در خراسان جنوبی همچنان افزایشی است و به اوج پیک سوم که آبان پارسال بود، نزدیک میشویم. محمد دهقانی، امروز شنبه ۱۶ مرداد در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: با وضعیت فعلی