تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:04
کد خبر : 1063

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد. به گزارش ایسنا، طی هفته گذشته محور هراز دوبار با مشکل ریزش کوه مواجه شد و در مسیرهای رفت و برگشت مسدود شد. دومین بار در دو روز گذشته

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، طی هفته گذشته محور هراز دوبار با مشکل ریزش کوه مواجه شد و در مسیرهای رفت و برگشت مسدود شد. دومین بار در دو روز گذشته این اتفاق افتاد و همچنان محور هراز مسدود است که به گفته مسئولان سازمان راهداری تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.
فرهاد مهریاری -مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: زمانی که دمای هوا به صورت ناگهانی تغییر کرده و شاهد بارش‌های سنگین در فصل گرم هستیم ریزش در این منطقه اتفاق می‌افتد و آنقدر زیاد است که توده سنگ و گل روان در جاده حرکت کرده و امکان تردد را نمی‌دهد.
وی افزود: براین اساس باید صبر می‌کردیم تا بارش باران قطع شود و از همان زمان تاکنون عملیات برداشت این توده‌ها از محور هراز آغاز شد و هم اکنون به مراحل نهایی رسیده است.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در حال حاضر برداشت این توده‌ها تمام شده اما سطح راه در محدوده مورد نظر گل خشک شده‌ای باقی‌مانده که در حال پاکسازی مسیر هستیم و تا ساعاتی دیگر محور هراز مجددا بازگشایی و برای تردد مردم آماده خواهد شد.
مهریاری درباره این‌که محور هراز در کدام محدوده دچار این مشکل شده و چه راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد، اعلام کرد: در حدود پنج تا شش کیلومتر از جاده هراز از محدوده امامزاده هاشم تا تونل شماره دو  در نقاطی با این مشکل مواجه هستیم و با وجود این‌که ترانشه‌ها و دیواره‌های سنگی در این مسیر ساخته‌ایم مجددا با این مشکل از بالادست مواجه شده‌ایم. البته راهکارهایی برای حل این مشکل مانند در نظر گرفتن و ساخت راه جایگزین (مختص این شش کیلومتر) وجود دارد که هزینه و زمان زیادی نیاز دارد اما در حال حاضر به دنبال پیشگیری و مدیریت این محور هستیم تا کمتر با این مشکلات مواجه شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راهکارهایی که می‌توان این مشکل را حل کرد این است که سازه‌های عظیمی در بالادست بسازیم و آن را مهار کنیم که در این راستا باید با شرکت‌های پیمانکاری و مشاوره‌ای مذاکره کرده و چاره‌ای برای آن بیاندیشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

داکت

سامانه قیمت یاب خریدینو

خرید کوسن

قیمت سیستم اداری

اعلام حریق زیتکس

کنتاکتور اشنایدر

قیمت سیستم رندرینگ

قیمت سیستم طراحی

خرید سیستم رندرینگ

خرید سیستم طراحی

کاشت مو در تهران

موتور برق بی صدا

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سایت پشتیسار

انواع جعبه هارد باکس

اجاره سند

اجاره سند

کابل آلومینیوم

دانلود نمونه سوال

خرید زنجیر صنعتی

ربات لوگو ساز رایگان

 

خريد ورودي گوگل ارزان

تعمیر جک پارکینگ در تهران

مدیر اکسپرت

هشتیها

خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه

 

قیمت رابیتس مسعود

 

 

بهترین موسسه مهاجرتی

خرید باتری واریان

محصولات سریتا

 

آموزشگاه طراحی طلا و جواهر

 

دانلود زيرنويس هاي جديد

 

 

آموزش زبان آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

قیمت کامپیوتر رندرینگ

قیمت کامپیوتر رندرینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور کیش

 

 

تشک موناکو

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید نرم افزار حسابداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محدوده خبر

کلیک نیوز

تالک نیوز

پویشگر خبر

تارگت نیوز

نیوز آیس

نمانیان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح